Aktualno
Kako so podjetja izboljšala delo in delovno okolje z ukrepi promocije zdravja
Osrednji cilj promocije zdravja je boljše zdravje ljudi in s tem večja kakovost življenja in dela, zanemarljivo pa tudi ni dejstvo, da se zaradi dobrih programov promocije zdravja manjšajo stroški za zdravstveno in socialno varstvo. Obvladovanje stroškov, povezanih z boleznijo, zdravljenjem, bolniškimi odsotnostmi, invalidnostjo, poklicnimi boleznimi in prezgodnjo umrljivostjo predstavlja pomemben argument za uvajanje programov promocije zdravja.
Raziskovalci so ugotovili, da se lahko med udeleženci programov promocije zdravja zmanjša odsotnost z dela za 12 do 36 odstotkov. Izračunali so tudi razmerje med vložki v programe promocije zdravja pri delu in prihranki zaradi manjše odsotnosti z dela, ki naj bi segalo od 1 proti 2,5 do 1 proti 10,1. Hkrati raziskave kažejo, da je z vsakim evrom, vloženim v zdravje ljudi, mogoče prihraniti med 2,50 in 10,00 evrov.
Številni primeri dobre prakse tudi kažejo, da je s skrbjo za zdravje zaposlenih mogoče ustvariti zdravo in spodbudno delovno okolje, v katerem zadovoljni delavci ustvarjajo novo vrednost – zase in za podjetje.
Primeri dobre prakse:
Domel ŽeleznikiUpravna enota Maribor IBM Deutschland GmbH