Aktualno

> Domov > Aktualno > Kako so podjetja izboljšala delo in delovno okolje z ukrepi promocije zdravja

Novice

< Nazaj na novice

Kako so podjetja izboljšala delo in delovno okolje z ukrepi promocije zdravja

Osrednji cilj promocije zdravja je boljše zdravje ljudi in s tem večja kakovost življenja in dela, zanemarljivo pa tudi ni dejstvo, da se zaradi dobrih programov promocije zdravja manjšajo stroški za zdravstveno in socialno varstvo. Obvladovanje stroškov, povezanih z boleznijo, zdravljenjem, bolniškimi odsotnostmi, invalidnostjo, poklicnimi boleznimi in prezgodnjo umrljivostjo predstavlja pomemben argument za uvajanje programov promocije zdravja.

Raziskovalci so ugotovili, da se lahko med udeleženci programov promocije zdravja zmanjša odsotnost z dela za 12 do 36 odstotkov. Izračunali so tudi razmerje med vložki v programe promocije zdravja pri delu in prihranki zaradi manjše odsotnosti z dela, ki naj bi segalo od 1 proti 2,5 do 1 proti 10,1. Hkrati raziskave kažejo, da je z vsakim evrom, vloženim v zdravje ljudi, mogoče prihraniti med 2,50 in 10,00 evrov.

Številni primeri dobre prakse tudi kažejo, da je s skrbjo za zdravje zaposlenih mogoče ustvariti zdravo in spodbudno delovno okolje, v katerem zadovoljni delavci ustvarjajo novo vrednost – zase in za podjetje.

Primeri dobre prakse:
Domel Železniki
Upravna enota Maribor
IBM Deutschland GmbH

Čili za delo

S programom Čili za delo želimo osveščati, izobraževati in usposabljati delavce in delodajalce o zdravem delovnem in življenjskem slogu, da bi takšen način življenja in dela začeli postopoma tudi sami razvijati.

Preverite priporočila za
izvajanje promocije zdravja
pri delu v vašem podjetju!

Dogodki
Priročnik